Tyst, tomt och långtråkigt

Det är precis vad det har varit på jobbet idag. Från ett till halv fem har jag i stort sett bara suttit på kontoret och gjort i stort sett ingenting... Minuterna har känts som TIMMAR! Då kan man ju tro att jag är redo för action när jag slutar men icket! Jag är slöare än normalt och for raka vägen hem för att ta ett bad!

Just nu njuter jag av tystnaden och vill (hör och häpna) inte ens ha på någon musik. Tyst, lugnt och stilla :). Känner mig sjukt osocial och har inte ens varit in på FB (okej, kanske 2 min ;)). Nu ska jag ha film maraton i min ensamhet och njuuuuta!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag brurkar också vilja ha tystnad, speciellt efter jobbet ;)

Hälsovägledare? Hmh, jag älskar fett, godis och äter chips till middag? =P Hur är arbetsmarknaden för det?

2011-10-20 @ 20:45:40
URL: http://fruktflugan.blogg.se/
Postat av: Fanny

jag ska lära dig headstand! busigt enkelt ;)

2011-10-20 @ 23:03:42
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0