Förändring i luften

Jag diskuterade livet med en vän igår. Jag vet inte varför men det känns som att livet börjar nu? Nog för att det har pågått länge men det ligger något annorlunda i luften. Kanske håller på att bli vuxen? Svårt att förklara men det känns lite som att jag har fått de "byggstenar" jag behöver (med det inte sagt att det räcker) och att det nu är dags för mig att omsätta dessa byggstenar.

Jag inryms av en känsla av att vara tillags med livet. En inre balans som inte rubbas lika lätt. Oerhört skön känsla!

Nu har jag tagit mitt pick & pack till en egen liten lägenhet. Det känns fridfullt och lite ensamt..... Inte så lite..

Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt att läsa gumman :) Jag förstår den där känslan. När man har kommit till en viss insikt om vad livet betyder för en själv.

Stor kram!!

2011-10-07 @ 15:16:07
URL: http://fruktflugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0