Blogg på is

Jag känner inte att jag har möjlighet att skriva om saker som jag vill skriva om med hänvisning till sekretessen. 8-17 spenderas i sekretessens land och utöver det gör jag inte så mycket mer?! Sorgligt men sant haha! Åker hem, käkar middag, ser tv eller nöter dator och sover. Det resulterar inte i så mycket intressant skrivande/läsning.

Nu blir alltså denna blogg vilande på obestämd framtid

Förövrigt kan jag säga att livet leker och det känns att våren närmar sig med stormsteg:). Solen värmer, människor plockar fram solbrillor och leenden, asfalten syns och vårkänslorna spirar :). It feels goooood! Den deprimerade vintertiden är förbi :). Längtar till de första gröna grästråna vid huskanten men det är nog ändå en bra bit bort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0