Observationer

Att jag kan bli så slut och trött av att bara lyssna, titta och reflektera! Det verkar dock vara en vecka då många är trötta.. En introduktion tar ju mycket på krafterna, det är mycket att ta in och långa dagar (8-17). För mig är det länge eftersom att jag är van 9.15-15.00 typ ;P. Och då är det rast en gång i timmen och en timmes lunch haha!

Jag trivs då iaf riktigt bra!! Det är ett superhärligt arbetsgäng och arbetet är väldigt intressant :). Det är nya klienter varje dag men olika typer av behov. Den enda gemensamma nämnaren hos klienterna är missbruk annars är det väldigt varierande. Ett klientel på 20-65år typ :). Snart är det dags för mig att ansvara för egna klienter, spännande! (Men jag kommer inte att sätta in en insats förrän jag har diskuterat det med min handledare givetvis)

Förlåt om jag skriver flummigt men jag är väldigt trött, läggdags inom en timme ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Då ska jag inte ringa alltså :P

2011-01-20 @ 22:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0