Happy B-day to me ;)

Väcktes imorse med sång och paket, som att vara barn på nytt ;D. Fick min älskade, efterlängtade dator :D. Pörfans för att frakta mellan Luleå - Skellefteå och skolan - hem :). Pappa är dock på väg tillbaka med den till Expert nu eftersom att allt stod på norska och vi lyckades tusan inte få över det till svenska. Han lära mig lite norska ord dock som t.ex. papirkurv :P.

I övrigt så skulle vi egentligen på utflykt idag till Selets bruk men det är lite halv taskigt väder så det blir till att fixa det sista innan hemresan till Skeå. Det blir ju dock goo middag och efterrätt :D

Fick ett bidrag från farmor och farfar så nu blir det till att köpa träningskort, känner mig ruggigt taggad faktiskt :). Jag har byggt väldigt mycket muskler på hotellet och dom vill jag ju behålla :). Det är så praktiskt att gymet ligger precis utanför skolan också så då kan jag köra ett pass efter skolan innan jag går hem :).

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis igen! :D

2010-09-05 @ 22:03:20
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0