Syns till jul?!

Alltså det kursen vi ska börja nu...... Nog för att man alltid stressar upp sig i början av en kurs när man ser allt som man ska göra men det här känns ju helt sjukt.

Vi ska göra en utredning tillsammans med polis studenterna i Umeå, vi har ungefär ett seminarium per dag (= redovisning el inlämning), plus en salstenta i förvaltningsrätt på slutet i december.

Utöver detta så har jag en tentamen i början av Oktober i en annan kurs, plus en uppsats som ska skrivas och examineras i januari.

Jag kan då inte klaga på att inte ha något att göra i varje fall :P

Så nu, efter en underbar helg i Korpis med min älskling så beger jag mig återigen söderut.
Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0