Vart tar tiden vägen?!

Just nu har jag verkligen inte kontroll över tiden. Var det inte måndag nyss?! I tisdags hade jag ett seminarium i Offentlighet och sekretess lagstiftningen, vad får jag egentligen säga och till vem? På onsdagen var det dags för litteratur seminarium där jag skulle läsa två vetenskapliga artiklar, sammanfatta dom och skapa en diskussion som sammanlagt skulle ta 30min. Och igår så lämnade min grupp in vår övningsutredning på 12 sidor. Vi hade glömt bort den där uppgiften eftersom att det var så mycket annat så vi kom på det i måndags, jisses vilket turbo skrivande!

Just nu försöker jag samla mig lite för att gå till bibblan och göra nästa uppgift i rättens gränser som ska redovisas på tisdag. Plus att på måndag ska vi tillbaka till Umeå för uppsamling med polis studenterna.. Haha, ett jäkla rännande och görande!

Är lite i valet och kvalet men det blir nog att jag åker lite tidigare till Umeå för att hälsa på brudarna. Madde är i Björkliden så jag är all alone.

Nåja, pump up the volume and seize the day :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0