Pluggeliplugg

Hojja, får ångest bara jag tänker på det! Fick tillbaka omtentamen som jag gjorde sist och det gick verkligen inte vägen :/. Varför i h-vete ska jag kunna forskningsstrategier och metoder?!

En annan tenta på tisdag men den har jag iaf större förhoppningar på :). Måste bara nöta lite mer i böckerna :).

Igår så blev det att mys dricka lite glögg och vin och ta en tripp till Allstar :). Mycket trevligt! Själva Allstar är väl ingen höjdare men det är ju sällskapet som gör det :).

Så nu sitter jag här och funderar på vilken film det blir att titta på men det lutar mot senaste Harry Potter (innan den som går på bio). Tänkte se bio versionen med nästa helg när jag kommer till Luleå (om det inte blir spelning för hans del?). Och med min vanliga tur så blir det säkert spelning ist... På fredag blir det att serva på Malins padres julfest :). Easy cash!

Åter till slappa å slöa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0