När mörkret faller

Igår så var jag barnvakt och det gick hur bra som helst! Ojoj vad vi myste :). Wille satte sig i min famn och gosade en timme medans vi kollade på tv och sen somnade han, lätt som en plätt :). Har nog aldrig varit med om att han har suttit still så länge :P.


(Ett heeelt år sen :))

Igår var det även dags att bara vaniljkrämbullar med saffransdoft, väldigt smarriga blev dom :). Recept finns här för den intresserade. Egentligen så tycker jag inte direkt om saffran men till dom här passar det bra :).



Efter att ha hämtat Emma igårkväll så fastnade vi i När mörkret faller, den kan jag starkt rekommendera!! Jag var urtrött men tvingade mig att vara uppe till 02 för att se klart den :D. Mamma sa att det är en typisk-mig film, den handlar om kvinnomisshandel, hedersmord, vittneshot, homofobi och liknande. Har du inte sett den - se den!



Vaknade åtta imorse av att Wille vaknade så jag gick upp och myste med han och kollade på barnprogram. Toppen start :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0