Glömde helgen!

Fredagen började väldigt bra :). F var här så vi gjorde ärenden, tog en fika och sådär :). Sen var det dags för halloween festligheter. Förfesten var jätte rolig och galen men sen gick det utför. Det var oändliga köer utanför station så hela upplägget gick i stöpet :/.

Lördagen spenderade jag hemma i Luleå :D. Jag fick busa med "min" underbaring Wille och bara ta det lugnt :). Minus några fylleresor till Boden :P.

På söndag kände jag för aktiviteter så jag ringde upp hemma och vi beslutade oss för en tripp till hägnan :). Mamma och Wille följde också med :). Man kan säga att det slutade som en photoshoot med Wille som tomte haha ;P. Får bjuda på lite bilder senare :)!

Men ingen rast och ingen ro, väl hemma igen så började vi laga kåldolmar :). Min mormor brukade alltid göra ursmaskiga kåldolmar och vi har inte ätit det på så länge så vi gav det ett försök. Men njaaaa, inget kan slå mormors!

Efter middagen så tog jag och F det lugnt, bastade och kollade lite tv. Båda två var rätt tärda efter helgen!

Måndagen innebar lunch med Malin och till fikat så fick vi påökning av resten av gänget :). Riktigt trevligt! Något som verkligen skulle behöva göras oftare! :)

Och innan hemresan så åkte jag och pappa för att hälsa på Emma, Wille och dom små kissekatterna :). Fick busa av mig lite till innan hemresan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0