This means war!

OMG!! Att det alltid ska vara nånting? Att det alltid ska krigas? Men rätt ska fan vara rätt. Det är inte vårt fel att vår forna chef hade en så orealistisk framtidsvision! Det är vid såna här tillfällen som man ska vara fackligt ansluten, istället får jag föra min egen talan och detta skall jag göra!

Fanny's hårfärgeri har fått mig sugen på att bli redhead again :)! Riktigt knalligt rött, det tycker jag är superfint! Visst behöver man färga håret ofta men det måste jag göra i nuläget också så det blir ingen större skillnad faktiskt. EFTERLYSNING; Någon som har en bild på mig som rödhårig? Skulle vilja se om jag verkligen passade i det haha!

Dagen har varit hektisk med skogspromenader och flytt av trägårdsmöbler så jag är helt slut i huvudet och i kroppen också faktiskt ;P. Jag och Fanny hade precis ett väldigt vimsigt samtal om vad som händer när och blandade ihop typ allt haha! Tror att vi båda två är lite övertrötta :). Har inte direkt fått nån enhetlig sömn inatt, too much on my troubled mind!

Imorgon är det möte med facket som gäller och sen är jag öppen för förslag :D

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha ja vi är och förblir svammelmajjor!



På den här hemsidan kan du kolla hur du passar i olika frisyrer och färger med ditt eget foto!

http://colorator.janehellenmood.se/

2010-05-06 @ 21:42:14
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Linda J

Jag har några bilder från det röda du hade då jag bodde i korridoren iaf =)

2010-05-08 @ 17:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0