Punkass Decepticon!

Haha, ibland får man vara lite otjejig, jag tycker nämligen att Transformers filmerna är gör bra :D. Tänkte se en som god natt film för någon dag sen men det var ingen bra idé för jag höll mig vaken tills den var slut :P.

Veckan har inneburit och kommer innebära jobb onsdag-lördag :). Det är gött, så jag får nåra slantar i plånkan nästa månad :P.

Börjar redan planera inför Falköpings trippen, vad tusan ska man ha med sig?! En fin klänning till Louise student iaf men sen då? Nåja jag har ju några dagar till på mig att planera :).

Igår så hade jag och Fredrik myskväll, vi grillade kotletter och åt sallad med jätte mkt fetaost till *mums*. Till denna makalösa middag så avnjöt vi lite rosé och varsin öl :). Man ska unna sig lite vardagsmys :). Sen spelade vi ett parti Chicago och glodde lite tv, wunderbart!

Vi har även varit och hängt affischer för kommande Extas kväll, i won't be there but u must ;P. Nä men jag är i Falköping då men annars så hade jag självklart infunnit mig!


Nu är jag nyss hemkommen från jobb och stan och har svängt ihop en bulldeg, här ska bakas :). Carina hade med sig jättegoda cupcakes till jobbet så jag kanske måste bjuda igen :).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0