Det tar på krafterna

Dagen började som utlovat med en tripp till Hägnan men till min besvikelse så fanns där inga djur? Inga hästar, grisar eller ens kaniner. Men Wille var lika glad för det och sprang omkring som ett jehu haha. Det var en massa andra barn där också som skulle ha någon form av baby sång och Wille verkade mäkta intresserad men där slog min blyghet in, inte kan man ju gå och tränga sig in i en grupp okända haha.



Väl hemma igen och efter mellis så bestämde jag mig för att plocka ur diskmaskinen och Wille sorterade tvätten. Plötsligt..... BANG! Plockar upp han och han är full i blod  och skriker som en stucken gris!! Trodde först att han slagit ut en tand eftersom han föll framlänges men det blev bara en fläskläpp och efter 2min vyssande och tutten så var allt fridens igen. Så ingen fara på taket men en rejäl fläskläpp!



På eftermiddagen fick han bada medans vi andra lapade sol :). Man får försöka suga upp varenda solstråle nu för det kommer bara bli kallare och kallare för var dag som går. Men jag tänker positivt och hoppas på effekt :).

Efter badet traskade vi ner till ladan för att lasta ved till stugan och hämta min nya kärring hojj, vad tycks?



Ids inte göra nånting åt den, den får se lite sleeeten ut :P. Det är ju en raritet haha!

Nu är jag hemma och tänkte testa den men ack så slö jag blev, däcka framför tv'n låter bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Marie

Men vaffan, inga djur? Vi tänkte ju dit på måndag, bäst för dem att de trollar fram djuren nu under helgen! ;)

2010-05-20 @ 07:35:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0