Apati

Är så sjukt less på att vara hemma så det är fan inte sant! Visst det är inget egentligt fel på att vara hemma men då ska det vara självmant och inte ett måste.. I och med röda dagar så är hotellet långt ifrån fullbelagt vilket innebär att jag inte kan jobba. Och utan pengar kommer man inte långt för att ALLT kostar! Det är ju inte direkt så att jag kan gå någonstans.



Nu när vädret börjar stråla så blir man extra sugen på att hitta på nånting också men man ledsnar ju som på promenader efter ett tag också. Hade velat fara och fika, simma, sola solarium, färga håret, äta glass, dricka ett glas vin, grilla med vänner, spela bilbingo, gaaah!

Får leva på solstrålen att jag ska till Falköping snart iaf, det ska bli så sjukt roligt. Tror inte att jag har varit där sen typ 2004?! Behöver verkligen miljöombyte så det sitter som ett smäck :). Tråkigt att jag missar Extas kvällen dock men det kommer ju fler :).

Är nyss hemkommen från Fanny där jag har observerat operation byta hårfärg haha :). Vi har även planerat lite kring onsdagen, någon som är sugen på ett glas rött?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0