Underbar Vecka

Familjen har varit bortrest och är det fortfarande vilket betyder att jag har haft villan all to myself :). Det kanske inte började så bra med snöskottning osv men dom senaste dagarna har varit jättemysiga. Jag och Fredrik har lagat goo mat och haft tända ljus och grejer, bastat och spelat dart och sett film, wonderful ;D.



Idag ska jag också anordna middagsbjudning men denna gång för brudarna, det bjuds på ugnsbakad lax med pressad potatis och sallad och till efterrätt blir det kladdig kladdkaka med vaniljglass :). Sen ska vi självklart även glo på Grey's :).




Brände en party skiva igår med låtar som påminner om sommaren, shit vilket bra humör jag blev på! Musiken är ett magiskt under :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0