Sweet feeling <3

Upp & ner, ner & upp, grisen gal i granens topp haha :). Alla förhållanden har sina bra och mindre bra perioder, med det menas inte att dom mindre bra behöver vara dåliga på något sätt utan bara mindre bra. Nuläget är dock tvärt om och jag känner mig mer nyförälskad än någonsin vilket är en så underbart skön känsla!

Jobbet har börjat gå bättre och nu har jag gjort 3 sälj, yeeey. Vi får hoppas att det blir ketchup-effekten ;P. Trivs även super bra med alla på jobbet och bara det är en väldigt positiv grej i sig :).

I helgen så blir det utflykt, Fredriks pappa fyller 50 så det blir fylleslag i Korpilombolo :D. För mig blir det dock inget fylleslag utan det får dom stå för själva haha, jag nöjer mig med ett glas vin och gott sällskap :).

På söndag så har jag bytt bort mitt pass från jobbet, på så sätt slipper vi stressa hem från Korpis plus att jag och Fredrik firar 6 månader tillsammans, så då vill jag ju spendera lite tid med honom också ;).

Pysselipyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0