Överrasknings-storstädat

Ibland är jag allt bra snäll *plötsligt så händer det* haha. Jag har iaf plöjt igenom hela huset med dammsugaren, rengjort allt på toan, diskat, tvättat, bäddat sängar osv. Det torde föräldrarna uppskatta så här till helgen och allt :). Möjligtvis att jag hade en liten liiiiiten baktanke ;).

Veckan har inneburit jobb och inte mycket därtill, eller igår gästades jag iofs av Fanny och Karin så vi gav oss ut på en lång promenad (till ica och tillbaka) haha. Trevligt trevligt!

Idag så är jag däremot ledig och vad gör jag? Städar haha.. Ska på afterwork ikväll med jobbet förhoppningsvis och imorgon ska jag jobba på hotellet innan festligheterna på Kafelino med mera påbörjas :D. På söndag blir det också jobb mellan 12-18 så jag får ta det lite lugnt med alkoholhaltiga drycker :).



KOM OCH HÄNG GÄNG VETTJA :D!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0