EXTAAAAAASS!!!

I lördags var det afterwork med jobbet som gällde jag jag hade superkul men med tanke på att jag skulle jobba på hotellet dagen efter så blev det en tidig kväll.

I lördags så var det dags för min älsklings invignings fest och jag hade verkligen SUPER KUL!! Vi dansade och stojjade hela kvällen :D. Jag fick dock vänta en halvtimme på bussen och gå hem mitt i natten så det var väl inte riktigt nån höjdare men det gick an :). 

Att jobba i söndags var inte alls någon höjdare, tror jag var full fortfarande när jag kom in. Men även det var hanterbart. 

Nu sitter jag på jobbet och skall snart börja ännu en arbetsdag och sen ska jag till Lerbäcken och myyyyyysa, fan så underbart :D! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0