Bristande bloggintresse

Detta har numera även spridit sig till blogg läsning, så jag hade en hel del att ta igen! Men nu känner jag mig så gott som uppdaterad igen :).

Dagarna rullar på, igår var första dagen på nya jobbet och vi sysselsatte oss mest med teambuilding och lite sånt :). Alla verkar supertrevliga även om man på en gång hittar speciella människor som man tyr sig till. Det är konstigt att man kan "se" på en människa och tänka att det här är nog någon som jag passar bra ihop med och som har liknande intressen osv. Grejen är bara den att dem som jag kommit närmast och trivs bäst med jobbar dagtid och jag kvällstid. Men på fredag är det iaf kick-off fest med afterwork som är planen men det får nog bli att jag skippar det eftersom att kontot ekar tomt och har gjort det ett tag. Blir typ överlycklig över att hitta en femma i nån gammal jacka, haha. Det är inte lätt inte, men med två inkomster så borde det gå att vända.

Idag så har vi haft produktinformation och det känns verkligt bra. När jag tidigare har jobbat med telefonförsäljning så har det känts som att jag i stort sett lurar kunden men så känns det verkligen inte nu. Nu kommer jag jobba med pensionsbesparingar och jag gör verkligen kunden en tjänst, så det känns kul!
Imorgon är väl tanken att vi ska börja ringa, spännande!

Nu är det mat, kanske återkommer senare med en ytterligare uppdatering. Det blir lätt mkt som man vill ha ut efter ett långt uppehåll :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0