BCN vs IBIZA

Madde kommer och hälsar på mig nästa helg, yeeeey ;D! Då ska vi basta, dricka sangriá, lyssna på gamla hits från barca och ösa järnet :). Sen som avslutning på kvällen så blir det givetvis Kafelino :D. Om nån vill ha förköp så är det bara att slå en signal :).



Idag så har det varit fullt ös medvetslös på hotellet, har städat 50 rum!!! Fast då körde jag och Ida ihop, hon städade toan och jag bäddade sängar och vice versa :). Vi gav järnet och var färdig till halv två :).

Imorgon så jobbar jag också och efter jobbet så ska jag till Rutvik och göra akrylnaglar, eller om det är porslinsnaglar, är inte riktigt säker haha. Det ska bli riktigt kul och intressant :). Annars så blir det nog lugnt. Det är faktiskt svårt att hitta på aktiviteter utan pengar! Nog för att det är ganska skönt att ligga hemma i sängen och slö titta nån film också, ska ju ändå jobba lördag :).

Hade tänkt försöka få en klipptid av Mary snart också, när man inte kan ha luggen rakt ner så har det gått för långt!

Nu ska jag njuta av en cider och mysa med gubben!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0