Allt går emot mig idag!

Imorse så for familjen och jag dum som jag var trodde att nu, nu ska jag äntligen få sova ut. Men tjii fick jag, klockan nio började hemtelefonen att terrorisera mig och till slut var jag illa tvungen att stiga upp för att svara. Det var min käre bror som informerade mig om att jag var tvungen att gå ut och flytta på mammas bil så att traktorn skulle kunna skotta. Jag gick muttrande och nyvaken ut och började bängla med det där.. Fiii fan, det bara spann och jag tog mig inte en meter. Men efter 20mins krånglande så tog jag sats från fan och vrålade upp på gården haha.

När jag väl lagt mig igen så kommer ju självklart traktorn och då är det inte så lätt att somna om, suck haha. Nåja fick några timmars sömn innan jag tog tag i att skotta uppfarten, men som mamma så fint hade skrivit på en lapp så ska jag ju vara glad över att det var lätt snö :P. Hon hade även lämnat en fin beskrivning på allt som jag ska göra här hemma - det var min semester det haha!

Nu satt jag och väntade på att Grey's ska börja då jag inser att det redan har varit, fuckkkk!!

Nu borde väl allt som ska hända hänt?!?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer tillbaka på fredag, tror jag vi hade planerat:)

2010-03-29 @ 00:32:34
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0