Wonderful!

Nyligen hemkommen från stugan och det har varit bättre än underbart :). Det var mkt mygg, knott, bromsar och getingar men det får man väl ta ute i buschen haha :P.

Vi har spenderat mycket tid ute på sjön med spöet i hand men fisken fick jag stå för, min första borre för i år;


På metspö och majs t.om. ;).

Det var så lugnt och mysigt på vattnet att jag var tvungen att fota lite:

Det är något speciellt med spegelblankt vatten och solnedgången ;)

Fast i början fick vi samsas lite med myggen, så mygghattarna fick vara på;


För att sammanfatta dom senaste dagarna i Njallejaur: fiske, fanta rosé, bastu med hemmagjord lövruska, mys å film och självklart gooood och myyycket mat :D. Hade lugnt kunnat stanna 1-2dagar till men jobbet kallade för Fredrik.


Här kommer lite bilder från förr som jag utlovat men som uteblivit:


Söt-Wille på Hägnan :)


Midsommar:








Jag var inte så flitig med kameran ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0