Lev idag!

Träffade en kvinna på tåget ner till Falköping som nyss gått i pension och blivit diagnostiserad med cancer. Den följande diskussionen satte sina spår hos mig. Vi har väl alla varit med om att man har varit frisk och så fort semestern eller ledigheten kommer så blir man sjuk. Man har skjutit fram sjukdomen för att man inte har tid att bli sjuk. Tänk så blir det så!! Att man tänker att när jag går i pension då ska jag resa, leva livet osv och så blir man sjuk!! Därför ska jag börja leva liiite mer i nuet och inte tänka så mycket på framtiden för who knows, i might be dead tomoroow.

Falköpingsresan var jätte rolig och jag fick ta del av Louise (kusinens) student och bal :). Tänk vilka glada tider, den som ändå fick göra om studenten :). Det var ju dock inte lika roligt när man vaknade upp och insåg att man numer var arbetslös :P. Nåväl, vi åt och drack gott och lite shopping hann vi självklart med :D

Kom hem i tisdags och imorgon eftermiddag bär det av med destination Stockholm :D. Det blir jag, älsklingen, Madde, Fanny och Pippi som ska tränga in oss i en bil och ratta ner. Väl nere så joinar även Peter upp oss :). Vi tänkte leva flott på hotell, njuta av sthlm, se Aviciis spelning och bara hare gött :). På söndag så återvänder jag till Luleå, dock utan älsklingen för han åker vidare för att glassa på Ibiza :).

Nu ska jag gå igenom packningen och glotta tv.
Hejpa!

Kommentarer
Postat av: pippi

Se till att vara pigg i morgon ;-) Jag kommer vara död, haha. Men ska bli kul med en roadtrip..!!

2010-06-09 @ 22:41:29
URL: http://mirada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0