I keep dancing on my own

Stället där jag släpper alla hämmningar, fokuserar på sekunden och lever ut till fullo är faktiskt på dansgolvet. Jag skiter i allt, det är bara precis då som räknas, fullständig lycka :D



Som kanske syns på denna bild så är vi verkligen in the moment ;P

Tillfällig lycka betyder inte ett smack, det handlar om att vara lycklig heeela tiden :). Och det mina vänner är jag verkligen med Fredrik. Ojojoj vad jag älskar den karln! Jag saknar han jätte mkt men vi har ju faktiskt hela livet på oss så nu får han passa på att leva loppan :).



En ny resa måste dock inplaneras!! Jag har lite Luleå panik för tillfället, vill bort bort bort :). Men allt har sin tid, just nu handlar med mestadels om att gilla läget. Det blir ju faktiskt vad man gör det till :).

Nu tänkte jag, Micke, Emma, Wille och Fanny dra till Hägnan för en liten picnic i det gröna :D. Pics kommer senare!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det var jätte kul på hägnan idag :)

2010-06-18 @ 19:56:54
URL: http://emmasdiary.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men baka du tvåan så bakar jag ettan? ;)

2010-06-20 @ 03:57:04
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0