Förlossningsdepression

Nää kanske inte riktigt men nästan. Vissa symptom överensstämmer iaf, som t.ex. "vad gör jag nu då?". Vidare så kanske jag inte ser mig själv som direkt deprimerad heller, snarare less(?), kommer inte på något passande ord. Det hade känts bättre om jag fick jobba men det är as lite folk på hotellet i och med midsommar. Jag ska dock jobba nu på lördag och självaste midsommarafton.

Fan jag vaknade till vid tio och öppnade fönstret och det var klarblå himmel, en timma senare och det var fullt med moln, wtf! Nåja hade ju ändå tänkt ta itu med mitt valnötsbröd nu som har fått jäsa i ett dygn, måtte det bli bra nu!

Nu när det är sommar så medföljer även många traditioner! Som mitt och Malins bilbingospelande ;P. Försöker få henne att vi ska prova våran lycka på travet i boden också :). Min kusin vann ju fan 50'000 på ren chansning :D



Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill bilbingoa! :)

2010-06-17 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0