"Hitta på humör"

Hmmm... Mamma och pappa är fast på sjön (det blåste så mkt att de inte kunde köra hem), så dom tänkte sova över i båten och Fredde ska till jobbet. Börjar känna mig ganska pigg efter min powernap och cola också, typiskt haha!

Jag är sjukt sugen på resor, av alla dess slag, i Sverige, Europa, Asien - everywhere! Jag hade t.om. blivit glad för en tripp till Skeå haha ;). Madde har bjudit mig på grillfest i frostis som jag överväger att fara på men det vette tusan. Det hade defenitivt varit jätte roligt men jag vet inte. På Fredag är det Extas vilket jag tänkte gå på och på söndag var det surr om trav :).

Nåja, nu tänkte jag dra hem och tvätta, yeeey ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0