Barnvaktilainen!

Förbenade YR som lovade sol 12-18 nog för att solen kom sen och var underbar men om jag vetat att den skulle dyka upp så sent så hade jag ju kunnat ta lite sovmorgon ;P. Imorgon och fredag har dom också lovat sol så vi får hoppas på det :).

Idag har jag haft fredag hela dagen men det beror nog på att familjen har semester, polarna ska in i fyllan och Fredrik spelar, en typisk fredag med andra ord :). Men det är bra för nu känns det som att jag har tjänat två dagar :P.

I helgen var ju ursprungsplanen att vi skulle åka till Lycksele men det var fullbokat och övriga dagar fungerade tyvärr inte med våra scheman så de får roa sig på egen hand sen. Är dock lite sugen på att hitta på nånting så vi kanske drar iväg på myshelg i Njallejaur igen :D. Det ser ju dock inte så bra ut på kontot men nudlar är billigt ;).

Imorgon är planen att kanske åka ut till Biskopen (föräldrarnas vänners stuga) men vi får se. Känner jag min käre pojkvän så kommer han vara trött ;P.

Just nu så sitter jag hemma hos familjen Fredriksson/Hjort och är barnvakt medans dom drar nån repa på stan :). Skönt att Emma kan släppa lite på taget ;P. Men jag måste säga att det är roligare att vara barnvakt när Wille är vaken :).

Lekledar Helena;













Nu har jag fått bra med övning ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Du ska inte med till linda på lördag då? :)

2010-07-08 @ 04:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0