Back in Black

Nu är de fagra röda dagarna förbi och det är dags för samma gamla svarta Helena! Eller snarare mörkbruna ;). Jag syftar då givetvis på mitt kära hår som jag har kämpat länge nog med att hålla rött! Hade jag haft råd så hade jag nog fortsatt att underhålla det men en hårfärg 2ggr i månaden känns lite väl extremt! Nu kan jag äntligen ha på mig det jag vill, sminka mig hur jag vill och ALLTING passar, så jäkla skönt :D

Är sjukt trött och slö men det kan bero på att jag har "slavat" på hotellet idag, då har jag en tendens att däcka och dö när jag kommer hem :P. Att det är ett fysiskt påfrestande jobb kan man lugnt säga, tror jag har suttit ner 2ggr på 6 timmar á la 5 minuter.

Men idag hade jag inte tid att däcka och dö för Micke och Emma kom förbi och lagade middag åt mig medans jag busade med Wille, det finns det alltid energi för ;).

Imorgon ska jag, hör och häpna, släpa min svarta skalle till färjan!! Njuta med mina goa vänner och ett å annat glas rosé, kan inte bli annat än wonderful :D.

Nu lite spel, kan inte sluta nöta Mahjong!! Men jag har hört att det är bra träning för hjärnan så det skadar ju inte :).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0