Omtumlande dag

OMG, vad det har varit mycket rännande fram och tillbaka idag! Eftersom att jag lämnade min väska hos Thess i lördags så lämnade jag ju även hemmanycklarna vilket visade sig när jag skulle låsa fredriks lägenhet innan jag sprang till bussen. Så jag fick gå till fredriks jobb och hämta hans nycklar, gå hem och låsa, gå tillbaka med nycklarna igen för att sedan springa och hoppa på bussen haha.

Väl i stan så slog det mig att jag har ju inga nycklar att ta mig in här hemma i Kyrkbyn heller så jag fick gå från stadsön till farmor och farfar för att hämta deras reservnyckel. Som sagt ett evigt rännande :P

Jag har iaf tagit mig i kragen och lämnat in en skiss nu till John på hur jag vill att tatueringen ska se ut :). Så förhoppningsvis börjar arbetet för honom i veckan :D.

Dagens humör har varit minst sagt skiftande så nu är jag hemma och njuter av lite egentid. Micke är i happis, pappa i sthlm och mamma på föreläsningar så jag har huset all for myself :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0