Idyllisk värld

Det första man inser när man blir vuxen är att livet är ingen dans på rosor. Man måste kämpa sig fram, tro på sig själv, tro på att andra finns där, ta tag i saker, för ingen annan kommer att göra det åt mig. Inse att det är upp till mig och ingen annan hur jag formar mitt liv, vilka val jag gör och vägar jag väljer att följa. Med detta menar jag inte att livet är jämna plågor utan att det är upp till mig hur jag utformar mitt liv och hur jag sedan ställer mig till saken. Man kommer väldigt långt med en positiv inställning.

Igår så tog jag och Fredrik oss äntligen till biografen! Det vilade tydligen en förbannelse över Snabba Cash eftersom att vi har bokat biljetter till den typ 10ggr men aldrig tagit oss iväg. Så istället fick det bli Shutter Island, ingen film jag rekommenderar dock, iaf inte på bio. Ska man se en lång film på bio så ska det vara en händelserik sådan, det ska inte bli att man ens kollar på klockan. Den var seeeg till tusen, men den sista halvtimmen hände de saker iaf haha :P.

Idag så har jag en depp dag så jag hade bara tänkt vara inne så jag inte drar ner andra haha. Men imorgon då smäller det, då ska jag äntligen få göra min tattoo :D.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Marie

WORD! :)



Kul med tattoo imorrn!

2010-02-25 @ 20:43:33
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0