Grymt förslappad!

Idag har jag inte gjort ett förbannat piss och trivts ganska bra med det faktiskt. Först är det skönt att vara hemma en helg, sen så blir man tokig av att bara vara hemma och slutligen för trött för att ens sätta sig i bilen haha.

VC gav mig ingenting nytt egentligen, eller tja andra tabletter än dom jag är van vid.. Men får jag det en gång till så får jag en remiss till sunderbyn och det är ju alltid nått. Det kan faktiskt visa sig att jag är allergisk(?), ja jag vet det låter konstigt men jag får förklara det närmare sen. Jag hoppas då verkligen att så inte är fallet!!

Emma och gullungen anlände idag så jag har ju fått mitt busbehov tillfredsställt för år framöver haha :P. Men glädjen hos ett barn går inte att jämföra med någonting annat, underbart :)!



Ikväll så var ursprungstanken att jag och Fredrik skulle gå på bio men det blev inställt igen (börjar se ett mönster?). Han fick en spelning i Boden, ni vet staden som gud glömde och försvarsmakten köpte ;P. Så jag hade tänkt följa med honom till Arjeplog imorgon på hans andra spelning, man kan väl säga att jag är hans groupie hahaha ;D.

Fredrik och hans polare Patrik ska köra igång på allvar nu med deras klubb, Klubb Extas vilket känns jätteroligt :). Jag är så glad att det går så bra för honom :D. Att få göra nånting man älskar och samtidigt tjäna en hacka är väl det man strävar efter!?! :). Så snart vankas det invigningsfest - sjukt roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0