Storbak!

Det hade ju kunnat bli riktigt fel om jag råkat göra mellanslag :P.

Igår slutade jag tidigt vilket jag inte gör alltför ofta så jag bestämde mig för att dagen skulle utnyttjas till fullo :). Gick av bussen på Marieberg för att testa en ny väg och upptäckte alla blåbär i skogen så jag, Emma och Wille begav oss ut på blåbärsjakt :D. Vi upptäckte rätt snart att en fick underhålla och fylla på Willes blåbärskopp och den andre fick plocka ;P. Men det gick så bra så och vi behövde ju inte så mkt :). Gjorde blåbärspaj, blåbärsmuffins och röda vinbärsmuffins :D.


Det är kul att vara i skogen ;)


Lite fick vi ihop som sagt :)


Smutsig blir man också så Wille fick åka raka vägen i badkaret ;P


Slutresultatet minus vinbärsmuffinsen :)

Efter all bakning och plockande så jag jag tooootalt slut! La mig i sängen vid halv åtta och hann bara se ett avsnitt av Criminal Minds och sedan däckade jag innan 21 haha :). Tv'n stod på, missade samtal på telefonen men jag sooov ;). Skönt att vara utvilad på jobbet :)!

Nu är det snart middag hoppas jag och sedan blir det en visit till Fanny och sedan packa resväskan :). Imorgon bär det nämligen av mot Korpis och Masugnsbyn, det ska bli så skönt att få komma bort och koppla av en stund :).

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Fanny

tack för att du lämnade muffins, super goda! :)

2010-08-13 @ 00:05:06
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0