Sämst på att ta det lugnt!

När man är sjuk så ska man vila och i vanliga fall så är jag jätte bra på att vila men det ska helst ske till följd av någon aktivitet. Inte bara vila för att vila, det blir man ju bara segare av haha :P. Men lite nytta har jag gjort idag iaf, ett steg i taget :).

Pappa hade precis gjort sig av med en tv bänk och så kommer jag hem med en säng haha. Dom blir inte av med mig så lätt, eller snarare mina grejer höhö ;P. Även stoppat undan cykeln för säsongen, den blev inte direkt välanvänd men nästa år, näääästa år ;).

Var förbi Emma och Micke en sväng också och fick en stor blöt puss av Wille haha :). Han är så goo så, och stora killen har han blivit också, första dagen på dagis var idag :).

Tanken var att jag skulle vara ledig nu fram till skolstarten men det gick inte riktigt enligt planerna, så jag ska jobba onsdag-fredag. Sen på fredag så hade det ju varit trevligt med någon slags middagsbjudning och lite vin eller liknande? Vi kan kalla det "going away" firande, för visst blir ni glada nu när ni slipper mig? ;P. På lördag fyller pappsen 50år eller hans fest är då så då vill jag ju medverka i firandet :).

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh! Det hade varit kul med en riktig tjejmiddag nu när även JAG kan dricka vin. Fast på fredag ska jag på kräftis och på lördag grillfest. Du får komma hem någon gång och så kan vi middaga oss då. :)

2010-08-25 @ 07:05:51
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0