Ingen diskussion!

I min tidigare klass, med mina tidigare "sambos" så hade jag alltid någon att diskutera föreläsningarna med efteråt. Någon att landa med skulle jag vilja kalla det och detta är någonting som jag finner att jag saknar mest. Visst kan jag prata med andra men det blir inte samma sak som med dem jag haft föreläsningen med. Sedan så har jag inte hunnit lära känna någon i klassen än förutom Mathilda då som jag bott med tidigare. Det jag vill komma fram till är nog i grund och botten att jag saknar min gamla klass och helst då Camilla och Hanna!

Men det känns ändå bra, jag gör nytta, jag kommer någonstans. Kan definitivt identifiera mig i det som Fanny skrev om att leva i "celibat" och gå in för skolan, lite så känner jag också. Nu ska jag ge det ALLT, gå på alla föreläsningar, läsa alla böcker osv men samtidigt försöka att inte sätta för stor press på sig själv vilket bara leder till prestationsångest. Men i alla fall lägga upp en planering som passar mig och framförallt - INTE SKJUTA UPP NÅGONTING!

Jag har varit minst sagt pendlande vare sig jag ska åka hem i helgen eller inte men nu är det bestämt, jag kommer hem! Har glömt på tok för mycket saker hemma, hur tänkte jag egentligen?!

Inflytten hos Madde känns väldigt bra, det hade nog blivit på tok för ensamt att bo själv och jag har gjort mitt i student korridor.

Nu gäller det att ta tag i rutinerna :)!

Kommentarer
Postat av: Marie

Snart lär du känna resten av klassen och då kan du diskutera. Jag har börjat i ny klass fyra gånger hittills i min utbildning och på tredje dagen brukar det släppa. :)

2010-08-31 @ 18:53:58
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0