Check

  • Inflyttning hos Madde - Check!
  • Pratat med Syon och ordnat allt - Check!
  • Pratat med CSN - Check!
  • Fixat kurslitteratur - Check!
  • Köpt block, pärmar och almanacka - Check!
Allt är kirrat och fixat för skolstarten :). T.om. pratat med några vars klass jag ska börja i :). Det blir nog bra det här! Det känns skönt att bara behöva ta med sig kläder till Skeå, då känns det inte liiika jobbigt på nått sätt :).

Nu har jag nyss vaknat upp ensam hos Fredrik, han drog till Stockholm imorse för sin första spelning, så duktig så :D. Nu är jag iaf färdig fixad och snart ska jag plocka upp Malin och dra till Rutvik och luncha - lovely :)!

Ikväll så är det Musikens Makt och jag har vridit och vänt mig för att komma på hur jag ska göra och bestämt mig för att vara nykter. Jag har lite pengar, förkyld och jobbar imorgon! Con vann över Pro helt enkelt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0