Back to Skellhell

Idag har jag haft skolfixar dag men det är inte så lätt med oändliga telefonköer och personer som inte svarar i telefonen eller ringer upp! Har dock fått reda på att jag kan skicka in min csn ansökan utan antagningsbesked och att jag börjar den 30'de Augusti :). 10 days to go! Pratade nyss med Madde och allt är klart för inflytt, bara kläderna som behövs ta med :). Det känns väldigt skönt för jag är så less på att ränna med mitt bohag till höger och vänster :P.

Det är blandade känslor inför skolstarten vilket det alltid är. Ser framemot att börja och få lära sig nya saker, diskussionerna saknar jag som mest! Utbildningen i sig tycker jag är väldigt bra och jag lär mig sjukt mycket, om dom bara kunde dra ner tempot liiiite så hade det varit perfekt :). Jag ser framemot att lämna Luleå också det jag dock inte ser framemot är att lämna alla nära men det är ju bara 14mil och det finns ju faktiskt telefoner :). Men man blir lätt isolerad när det är mkt med skolan.



Det känns tråkigt att komma tillbaka till Skeå utan mina kära kumpaner Camilla och Hanna! Eller tråkigt och tråkigt det kommer kännas TOMT. Men jag har ju Madde som håller mig sällskap - guld värt!

Fick en överraskning av min gulleplutt igår :D. När jag kom dit så hade han släckt ner och tänt ljus i hela lägenheten och varit och köpt rosé och grejer :). Så det blev myskväll med bastu och film - lovely! Han är allt bra underbar ;D. Bara tanken på distansförhållande får mig att rysa men det kommer gå bra :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0