All there is to life is work

Nä god forbid men det känns som att hela mitt liv kretsar kring arbete. Jobbar och sedan när jag slutar så är jag dödstrött, bara att fara och hälsa på någon och säga hej känns uteslutet. På senare tid har jag även börjat 07 så jag har ju varit tvungen att sova relativt tidigt. Skolan känns väldigt lockande nu ;P. Men för att ha råd med resan till Ibiza i September och Miami i mars så måste stålarna rulla in :).

Jobbar alltså även lulekalaset men på lördag blire ferre iaf :). Imorgon/fredag blir det en liten vinare också, måste ju in och se Hoffmaestro :D. Trodde inte att det skulle vara så svårt att få med sig någon att se dom med dock?! Men jag har tvingat med mig Malin ;).



Ikväll så har jag hängt gäng med Malinski :). Vi drog förbi Gültza och var lite sociala och vandrade genom Kalas området, en liten nudel kanske slank ner också ;).

Lite bilder från senaste tiden;


Sötungen börjar bli stor nu och vill sitta på egen stol :D

Sunset at Gültza :)

Min strandpojke :)

Dj Di'Winci at the beach :)

Last time at Gültza :)

Party i Boden förra helgen :).

Sådärja det får räcka som uppdatering för tillfället, ska försöka bättra mig ;).
Puss!

Kommentarer
Postat av: Fanny

MEN GUMMAN!

2010-08-08 @ 22:56:30
URL: http://omyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0