Onsdag idag = Stugan imorgon

Åhh det ska bli så skönt!! Tror aldrig jag längtat till stugan så mkt?! Lite tråkigt att vi inte har några fiskegrejer där bara men det är ju en upplevelse i sig bara att fara ut med båten :P. Sen tänkte vi dra till den nybyggda lappkåtan och luncha etc, riktigt nice!

Det känns RIKTIGT roligt att vara tillbaka i skolan också :D. Fast den här kursen är inte så där jätte advancerad utan bara på 7,5 poäng. I slutet av kursen så ska vi till Umeå och ha samverkans dagar med de som går polisutbildningen, det ska bli riktigt roligt! Vi ska ha rollspel över situationer som kommer att kunna uppstå inom yrket osv.

Förövrigt handlar kursen om hur man blir en bra ledare/chef och olika teorier kring detta. Vi fick även frågan om vi skulle kunna tänka oss att arbeta som chef och tro det eller ej så räckte jag upp handen. Jag kanske inte skulle vilja ha en chefsposition nu men efter att ha arbetat några år osv :). Så nu ska vi få lära oss allt om arbetsrättslagen, avgöra vilka man säger upp vid varsel och sånt, väldigt intressant faktiskt.

Nu ska jag åka och handla inför helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0