I'm loving the sound

Ibland känns det lite frustrerande att inte kunna skriva vad som helst på bloggen. Bara skrika ut vad jag känner/tycker/vill men ibland kanske det är bra att hålla tillbaka lite?!

Har iaf bara fått tiden till cellprovet så vi får la se hur det går, hoppas att det inte gör lika ont som Fanny skrev iaf :P.

Idag så känner jag mig väldigt pysslig och skulle helst av allt börja arbeta med mitt kollage eller baka en kaka.. Nått sånt iaf men eftersom att mitt rum ser ut som ett BOMBNEDSLAG just nu så är det första prioritet. Suck, pust, stööön! Fast det känns ju bra sen när allt är färdigt och luktar rent, frågan är bara vart i helskotta jag ska börja?

Ciao!



Denna underbara musik underlättar lite iaf ;)

Kommentarer
Postat av: fanny

haha ja alltså det känns ju inte som att någon slår dig i livmodern, utan mer som att dom klipper bort en liten bit. vilket det är dom gör :P men de gör ändå ont :)

2009-09-15 @ 18:12:36
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Malin

Forbannat det går inte att kommentera i den andra!! Är inte det 6-9 november? :)

2009-09-16 @ 00:10:08
Postat av: Malin

Då befinner jag mig ju i Sthlm och ser Marilyn wiiihoooo :) Fixa så man kan kommentera den andra. Och lyssna på låtarna hihi

2009-09-16 @ 13:45:43
Postat av: Emma

Känner igen mig själv i det där med städningen. Hahah ;D

2009-09-16 @ 21:44:20
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0