Bara myspys ;)

Var bara hemma i Skeå en snabbis och nu är jag tillbaka i Luleå igen, kan ju inte hålla mig borta ;).

Helgen var riktigt trevlig men blev ju lite väl glad i hågen, men det är smällar man får ta på svältande mage och sprit haha..

Känner mig lycklig nuförtiden och den årliga höstdepressionen har inte gjort sig påmind trots att det är mörkt när jag går till jobbet. Härligt värre! Men det kanske kommer när det blir mörkare? Nåja, ska bra njuta av lyckan så länge det varar :D.

På torsdag kommer moster och hennes man så då vankas det surströmmings middag i K-byn, schnijsigt! Har faktiskt inte ätit nå av säsongens :).

I helgen blir det kanske en tripp uppåt landet men vi får la se hur det blir. Det hade ju inte varit helt fel med en helg på hotell :).

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket, fråga din bror.. då var men nu singel och förblir det nu ett jäkla bra tag..

2009-09-30 @ 12:46:26
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0