Behövde verkligen det här!

Avbrottet för skolan känns verkligen bra, det var helt klart rätt beslut att ta! Jag kan inte beskriva hur skönt det är att komma hem efter en dag på jobbet och bara "vara". Att slippa ha diverse uppgifter att göra, böcker och artiklar och läsa. Jag kommer ju självklart att göra det sen men det här avbrottet var sjukt välbehövt! Nu gäller det bara att tanka energi.

I helgen så spelade Wälli på Kafelino så jag var där och joinade honom. Tyvärr var det inte så mycket folk men det blir säkert bättre nästa gång, det är inget snack om saken! Det lööööser sig, fan vad jag lever efter det mottot alltså :P.

Annars så har helgen bara inneburit jobb vilket jag tycker är helt okej! Vill ju bara jobba, jobba, jobba!

På torsdag så går skåpbilen mot Skeå igen för att tömma det sista och städa ur rummet. Det ska bli skönt att få det gjort men det är med en bitterljuv känsla jag lämnas Skellefteå. Eller inte Skellefteå i sig men alla i klassen och korridoren men jag vet ju att det inte är sista gången vi ses :).

Imorgon har jag "tagit" ledigt eftersom att jag har jobbat hela helgen, så då tänkte jag bege mig till K-byn och busa med underbarnet William och äta middag och sånt :).

Nu ska jag fortsätta myyyyysa!



Kommentarer
Postat av: Marie

Sötisar! :)

2009-10-26 @ 06:33:01
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0