Sthlm & Snus

Att det ska vara så svårt att komma på en rubrik. Försöker få med de "största" händelserna i rubriken iaf :P.

Nu så har vi bokat en sthlms helg över Lucia vilket ska bli sjukt roligt! Vi (Jag, Fredrik, Owe, Peter, Anna + hennes 2 polare) anländer på torsdagen den 10/11 och drar iväg på Monday Bar kryssningen i 24 timmar och anländer tillbaka i sthlm på fredag vid 18. Då blir det raka spåret till hotellet för att checka in och dumpa väskorna och sedan mot Ambassadör där vi ska se Bob Sinclar! Jag ser framemot detta som fasiken!!



Jag har förövrigt gett upp cigaretterna som rubriken antyder och numera övergått till snus. Jag känner fortfarande att det kliar lite i kroppen efter en cigg men jag har ingen direkt "abstinens". Sedan hade jag även tänkt dumpa snuset också så småningom. Jag köpte mini catch med viol och lakrits smak, det tjejigaste jag hittade med andra ord. Jag tycker nämligen att snus är lite okvinnligt så jag får försöka göra det bästa av situationen :P.



Nu ska jag baka chokladhavre muffins och invänta Greys :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0