Sinnessjuk!

Ja man blir tametusan galen utan att ha någonting att fördriva dagarna med. Visst är det ganska skönt till en början men nu börja det gå för långt tycker jag. Vill ha ett jobb att gå till! Men det finns inte så mycket att göra åt saken, jag har sagt att jag kan jobba men finns det inget jobb så finns det inte helt enkelt.

Ett tidsfördriv som jag nämnde tidigare är iaf boken Utan en tanke som handlar om en 15-årig tidigare heroinist som blir tvångsomhändertagen och skickad till Hassela behandlingshem. Tidigare har jag läst böcker om barn som blir antastade och misshandlade av sina föräldrar, tjejer som blivit våldtagna osv men den här boken är hemsk på ett annat sätt. Att bli så pass nedbruten. Man kan inte annat än bli arg åt hur vissa av personalen behandlar de "intagna".

Nu blir det kärringhäng i Rutvik för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag veeet! Jag måste bli bättre på det ;) Ihelgen blir det lugna puckar tror jag, Vad ska du hitta på?! :)

2009-11-12 @ 23:29:08
URL: http://pluppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0