Ruggigt ruskigt dålig dag

Brr... Jag har knappt kunnat sova på hela natten, bara legat och vridit och vänt mig av mardrömmarna som har avlöst varandra. Och när jag nu till slut har vaknat så var det inte på rätt sida. Jag har missat dagsljuset och allt känns allmänt surt. Antar att det bara är en sån dag idag...

Varför ska ens förflutna komma tillbaka och spöka för en när allt går så bra? Ibland känns det som att det finns någon sorts övervakare som ser att nu börjar det gå lite för bra så vi slänger ut ett krokben?

Haha jag vet att jag bara svammlar men idag är en sådan dag som jag känner att jag får det och ska bara begrava mig i deppiga tankar för att på så sätt få dem ur systemet inför morgondagen.



Kommentarer
Postat av: Marie

Den årliga höstdeppen.. Den går nog snart över. Kanske när snön kommer? :)

2009-11-03 @ 19:24:01
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0