Hemma hos familia!

Fredrik har en spelning i Skellefteå ikväll så jag har passat på att vara hemma i Kyrkbyn. Det sägs att dom saknar mig här ;). Men jag har även hunnit med en tripp till Rutvik för att (återigen) se Twilight. Åhh vad jag längtar tills nästa söndag - new moon!

Igår så var vi ut en sväng på Olivers och checkade läget, en riktigt kul kväll :). Men denna kväll medförde en väldigt jobbig dag på jobbet! Nog för att jag bara jobbade 4 timmar men ändå!

Att sluta röka har gått förvånadsvärt bra faktiskt! Är inne på min fjärde (femte) rökfria dag nu :). Det är bara när jag är rastlös som suget gör sig påmind, typ när jag väntar på bussen osv. Men det är helt klart hanterbart! Jag har ju snuset som jag kör med istället. Det känns inte som att jag har så stort behov av det heller men jag ska avvakta ett tag för att minimera återfall.

Nu ska jag nanna kudden!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0