Sjung om studentens lyckliga dar.....

Till min förvåning vill jag inte alls gå tillbaka till tiden då jag tog studenten. Drog någon repa genom stan och insåg det snabbt, den eran är över helt enkelt. Nog för att det känns något bittert att det var 4 år sedan jag själv gick ut. Det beror nog mestadels på att tiden flygit iväg i en rasande takt. Men när jag tänker tillbaka så har det faktiskt hänt fasligt mycket på dessa fyra år och jag tycker (hoppas) att jag även vuxit mycket som person. Det var helt underbart att vara 18-19 år då jag var 18-19 på samma sätt som att det känns helt underbart nu att vara 22-23 :). Man förlorar så mycket på att vara bitter över saker som inte går att förändra, jag satsar hellre på att njuta av dagen :D!

Dagen/Kvällen förövrigt har varit förhållandevis händelselös i sig men det har varit många och långa trevliga diskussioner och det är ju aldrig fel :). Jag har även kommit till insikt om att jag suuuuuger på mode haha! Jag tar på mig lite vad som helst och hoppas på det bästa, tur att jag har andra som är bättre på sådant och som förhoppningsvis varnar mig om jag är helt ute och cyklar ;)

Nää nu är det ut till mitt lilla hus som gäller, kanske tar mig i säng rimlig tid?! - Njaa tvivlar på det! (Rimlig tid = innan fyra!)

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till william

Jo han växer så fort att man hinner inte med! ska kanske komma imon(söndag) till luleå tror jag =)..

2009-06-13 @ 14:16:40
URL: http://emenita.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad tycker du om märket Burberry? Hiss eller diss?:)

2009-06-17 @ 23:13:29
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0