Here comes the hot stepper

Börjar starkt ledsna på de nordliga breddgraderna och hade gett mycket för solen och mentaliteten utomlands! Tänk er att ligga på stranden och glassa med en paraply drink i handen och njuta?! Mmmm,  det hade allt varit nå. Men istället får vi slåss med mygg, getingar och fan och hans moster. Men ska väl inte klaga antar jag för vårt land är ju tryggt...

Idag har jag bara softat runt hemma och gjort mest ingenting, men det kan ju faktiskt vara skönt ibland också. Nu väntar jag mest på att middagen ska bli serverad - det är inte så pjåkigt att bo hemma ändå :P.

Enligt mamma så är helgen ett test av mina alkohol vanor, hon har inbillat sig att mig tarm suktar efter alkohol haha. Så helgen blir nykter (inte för att hon säger det utan för att jag själv känner att ett uppehåll är på sin plats).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0