Konfunderad!

Idag är en neråt dag då tankarna tar över så då är det perfekt att familjen är söderut så jag får vara själv. Det var ganska länge sen jag kände såhär nu men idag var bara en sån dag helt enkelt. Men inte är jag bitter, jag tror att det behövs. Rensa systemen! Ta ett bad, ansiktsmask, dricka té och njuta.

Hur kan det komma sig att man vill nånting så mycket och när man väl får det så blir man osäker på om man vill ha det? Man kan ju bli galen över mindre!

På det senaste har det blivit en hel del alkohol som nötit på levern. Lite väl mkt kanske?! Men det var det fan värt, har haft ruskigt skoj :). Onsdag - Linda/Färjan, Fredag - Bastuflotten/Färjan och lördagen spenderades i hertsöträsk med att fira Linda :).



Min och Thess skate karriär har ju börjat ta fart nu också ;). Jag är faktiskt imponerad av oss! Vi har varit ute typ två ggr och vi är redan rätt grymma på att åka, svänga och stanna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0