Knallat stadens gator

Alltså hur svårt ska det vara med baggy jeans? Har sökt typ överallt! Men då måste det ju vara i min prisklass också..

Har gjort staden idag med mamma, moster samt kusinerna men efter ett tag drog jag iväg på äventyr med Thess ist. P-tiden höll på att ta slut när vi kom in till Carlings och där hittade man ju hur MYCKET som helst! Så det vara bara att kasta sig in i provrummet och slita av och på :P. Efter några om och men så blev det iaf 2 t-shirts så jag är nööööjd :)

Nu så har jag fallit in i en sån här o-social period som jag kan få ibland. Tur att det brukar ge med sig!

Kommentarer
Postat av: fanny

kom och fika rosa cheesecake och drick kaffe imorgon!! ;)

2009-07-16 @ 20:26:25
URL: http://onmyroad.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har också kommit in i någon o-social period. Vill bara vara själv ibland eller så. :S är inte alls på humör.

2009-07-17 @ 04:02:36
URL: http://emmahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0