Hemkommen!

Hips vips så blev det att dra till korpis och fiska med lite grabbs. Inte helt fel må jag lova, har fan garvat så jag har fått träningsvärk i magen :). Nog för att jag har träningsvärk i hela jäkla kroppen efter allt vandrande i skogen men det hör ju som till vildmarkslivet :P. Jag lyckades dock inte få upp någon firre om inte sjögräs räknas haha. Efter fiskandet så har det varit festande fram till småtimmarna, i måndags till sju på morgonen och igår till strax efter fyra nån gång tror jag. Idag känner man sig alltså rätt sliten och mör.

På söndag så är det tal om att dra till Njalle och kolla fiskevattnen men vi får la se.Det ligger bara på planeringsbordet än så länge :). Jag har lite att ta itu med på hemmaplan så.... hojja!

Veckan i övrigt kommer att spenderas hemma med släkt och familj, moster med kusiner kom igår så det blir till att umgås med dom :). Lördag blir det dock "jobb".

Nä du! Hejpa hej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0